Connect with us

Alte Sporturi

Formula 1 rămâne pe teritoriul Ferrari! Analiza lui Adrian Georgescu înaintea Marelui Premiu de Formula 1 al Mexicului

Mașinile Ferrari se adaptează bine pe majoritatea tipurilor de pistă și pe diferite tipuri de configurație. La Austin, Charles Leclerc a fost cel mai competitiv pe fiecare secțiune a pistei, atât cu gume medii, în primul stint , cât și cu anvelope hard, în cel de-al doilea.

Primul sector al pistei mexicane conține o linie dreaptă foarte lungă. Anul acesta, Ferrari și-a setat în general monoposturile pentru viteză, deci cu o apăsare redusă pe puntea din spate. În ultima porțiune a circuitului, unde vitezele medii scad și aderența mecanică și tracțiunea devin foarte importante, Ferrari pare a avea un pachet competitiv.

McLaren, în scădere

În Austin, a fost și cursă de sprint, ceea ce a însemnat că o singură sesiune de antrenamente a fost disponibilă pentru testarea noilor upgrade-uri. În condițiile în care echipele fruntașe au dreptul la mai puține ore de testare CFD și în tunelul de vânt, există o reticență clară în a introduce upgrade-uri, care ar putea strica o balanță preexistentă a mașinilor.

McLaren nu reușește aproape niciodată să profite de ocaziile bune. Iar la Austin, după 14 curse consecutive în care a avut cel puțin un pilot pe podium, nu a mai reușit acest lucru. Deși a introdus un pachet destul de important care a cuprins modificări, inclusiv la aripa față și ambele suspensii.

Nu au reușit să limiteze încălzirea pneurilor, capitol la care, mai devreme în acest sezon, au avut performanțe bune. Pe de altă parte, MCL38 este mașina cu cea mai bună tracțiune, aderența mecanică la ieșirea din virajele lente fiind una excelentă. În Mexic, echipa ar trebui să se prezinte cu un pachet care să ofere mai multă apăsare la sol, pentru sectoarele mai virajate.

Mercedes, deja cu gândul la 2025

Mercedes nu e pe un drum bun și par să se fi dedicat aproape exclusiv dezvoltării mașinii de anul viitor. Directorul tehnic James Allison spune că noutățile introduse funcționează, dar că la Austin au făcut o greșeală de setare a mașinilor, coborând prea mult garda la sol. Asta ar fi dus la fisurarea unui element de suspensie, în cazul lui Hamilton, precum și la ieșirile în decor ale celor doi de-a lungul weekend-ului trecut.

Red Bull, în plin contraatac

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Publicitate
[ays_poll id="2"]
Publicitate

De Neratat

Mai multe din Alte Sporturi

DIN CE JUDEȚ ESTI? FII CORESPONDENT DINSPORT.RO


Ești pasionat de sport și ai talent la scris? Alătură-te echipei noastre!


Creeză acum un cont de CORESPONDENT, accesand meniul si selectând CONTUL MEU. Imediat dupa inregistrare, poti publica știri simplu si rapid.


CLICK AICI PENTRU A TE ÎNREGISTRA

This will close in 12 seconds

Inchide