Silverstone este un traseu special, șapte dintre cele zece echipe având sediile în Marea Britanie. De aceea, mulți introduc pachete de îmbunătățiri la acest Mare Premiu.
Nu toate upgrade-urile au, în mod automat, rezultate pozitive. De pildă, cei de la Aston Martin au făcut o greșeală cu pachetul lansat la Imola și efectele s-au văzut. La fel, RB a „scrântit-o” cu evoluția introdusă în Spania.
În centrul de greutate al Formulei 1
Ferrari este în aceeași situație. Asemenea altor formații, are probleme în prezent cu fenomenul numit „porpoising”, adică un balans vertical al monopostului când acesta are toate roțile pe sol. Îmbunătățirile aerodinamice de la Imola au funcționat, dar cele din Spania nu, readucând acest fenomen nedorit și schimbând repartizarea greutății monopostului pe punți.
În schimb, cei de la Mercedes sunt pe un trend ascendent. Și-au consolidat poziția a treia în clasamentul celor mai rapide mașini, iar în Austria și-au optimizat foarte bine monoposturile pentru un echilibru rezonabil în toate virajele, ceea ce nu a fost deloc simplu, deoarece abordarea bună a diferitelor tipuri de curbe necesită o rigiditate diferită a suspensiei. Unul dintre atuuri: corelarea între simulările curselor și permormanța de pe traseele reale. La Silverstone vor căuta tot o setare echilibrată pentru a maximiza performanța în diferitele viraje rapide și în fazele de tracțiune la ieșirea din virajele medii și lente.
Upgrade-ul Red Bull, cel mai așteptat
Red Bull lansează în Marea Britanie cel de-al patrulea upgrade. Prin comparație, anul trecut a fost suficient unul singur, dar modificările din 2024 de la Suzuka, Imola și Barcelona au adus puține progrese.